Grąžinimas

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

 

 Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų nusipirkus prekę, atidžiai perskaityti jos eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

 

Jei apmokėjote už prekę elektroniniu būdu, o mes ją pristatėme vėliau, nei buvo nurodyta prie prekės...
Tuo atveju, jei nusipirkote prekę ir už ją sumokėjote iš anksto pavedimu ar pagal internetinės bankininkystės sistemą, o dėl prekių trūkumo nurodytu terminu jos negalime pristatyti, mes įsipareigojame Jums iškart grąžinti Jūsų sumokėtus pinigus.

 

Jei prekė nekokybiška...
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 3 (tris) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju mes įsipareigojame netinkamos kokybės prekę nemokamai pakeisti į kokybišką prekę arba Jums grąžinti sumokėtus pinigus.

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

      • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta,nenaudota;
      • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės,neužpiltas kuras bei tepalai ir kt.) ;
      • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
      • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą(laisva forma, kas grąžinama, grąžinimo priežastys).
      • prekės, kurių nebuvo sandėlyje ir  buvo užsakytos specialiai pagal atskirą   užsakymą iš gamintojo, negali būti grąžintos.  

 

{* *}